زنده باد زندگی

زنده باد

زنده باد زندگی

زنده باد

طبقه بندی موضوعی

دگمه سرآستین در لباس داماد

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ب.ظ

دگمه سر آستین دگمه ای طراحی شده و زینتی است که مردان از آن استفاده می کنند تا آستین های پیراهن خود را به هم چفت کرده و محکم کنند و یکی از معدود تزییناتی است که در بین مردان محبوب و استفاده از آن به خصوص در مراسم رسمی رایج است.

این نوع از دگمه یکی از محبوب ترین متعلقات لباس داماد است و هر دامادی که بخواهد ظاهری کامل و زیبا داشته باشد بهتر است از آن استفاده کند. دگمه سر دست نمایی دلفریب به ظاهر داماد می دهد و سلیقه وی را در پوشش به نمایش می گذارد.

دگمه سر دست

در اکثر مواقع با پیراهن هایی که می تواند در بیشتر مراسم عروسی یکنواخت باشد این دگمه سر آستین است که پیراهن و ظاهر پوشش داماد را برجسته و زیبا می کند. هیچکدام از متعلقات لباس داماد به اندازه دگمه سر آستین نمی تواند وقار داماد را به نمایش بگذارد.

در نهایت یکی از بهترین وسیله ها برای اضافه کردن رنگ به لباس داماد دگمه سر دست است که اگر درست و صحیح انتخاب شود و هماهنگ با رنگ مراسم عروسی و پوشش داماد باشد، لباس و ظاهر داماد را در مراسم عروسی منحصر به فرد خواهد کرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی