زنده باد زندگی

زنده باد

زنده باد زندگی

زنده باد

طبقه بندی موضوعی

۳۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

«نوید میرزاآقازاده»‌، جوان ۱۸‌‌ساله تبریزی، تلاش کرده این مشکل را حل کند. او با تاسیس «فراسیب» قرار است‌ دنیای جدیدی از خدمات اپل را به روی ایرانیان بگشاید. میرزاآقازاده علاوه بر اینکه بر برنامه‌نویسی IOS مسلط است، نفر اول المپیاد ملی مهارت در رشته طراحی وب در سطح استانی و همینطور‌  برگزار‌کننده و دبیر اجرایی نخستین همایش توسعه‌دهندگان آی‌او‌اس ایران   بوده است. با او که حالا فراسیب را راه انداخته، در این شماره از شنبه به گفت‌و‌گو نشسته‌ایم.

  •  بهتر است از اینجا شروع کنیم که «فراسیب»  چیست و از کی تاسیس شده است و چه کار می‌کند؟

فراسیب فروشگاه بومی اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس  است و ما فقط اپ‌های ایرانی منتشر می‌کنیم.
 ایده فراسیب را از آذر ۱۳۹۴ داشتیم اما برای شروع کار خیلی مشکلات وجود داشت از جمله اکانت اینترپرایز اپل که گرفتنش خیلی سخت بود به خصوص برای کسی که هیچ اطلاعاتی در این مورد نداشت. در آن ابتدا ما فقط به صورت فنی فکر می‌کردیم و می‌گفتیم اگر یک اکانت داشته باشیم، مشکلاتمان حل می‌شود! اما داشتن یک اکانت اول راه است و چطور باید ارائه دهیم که مشکل یا ایراد فنی‌ای از سوی اپل نداشته باشیم و هزار تا از این مشکلات.پس از گذشت چند ماه از کار مشکل اکانت را هم حل کردیم و الان به شرکت‌های خصوصی‌، بانک‌ و ادارات دولتی‌ که نیاز به چنین اکانتی دارند، کمک می‌کنیم تا برایشان اکانت تهیه کنیم‌.  کاربران می‌توانند به صورت رایگان اپ‌های رایگان را دانلود کنند و اپ‌های پولی را نیز خریداری نمایند. توسعه‌دهندگان امکان فروش و انتشار برنامه‌های خود را دارند که ما ۳۰درصد از مبلغ‌ اپ‌های پولی آنان دریافت می‌کنیم. تمامی برنامه‌هایی که تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند به صورت رایگان در فراسیب منتشر خواهند شد و ما هزینه‌ای در قبال انتشار اپ‌ها دریافت نمی‌کنیم.  هزینه ارتقای اکانت کاربری به توسعه‌دهنده برای همیشه در فراسیب رایگان است و فقط کافی است فرم ارتقا به حساب توسعه‌دهنده را در پنل تکمیل کنند. کاربران برای نصب فراسیب کافی است با دستگاه آیفون/آیپد و یا با آی‌پاد خود به سایت farasib.ir مراجعه کنند و فراسیب را نصب کنند.  به‌طور کلی وجود یک فروشگاه بومی که برنامه‌های ایرانی در آن قرار دارند و مشکلات خیلی از توسعه‌دهندگان ایرانی را حل کند، جای خالی‌اش در بازار حس می‌شد.

  •  ایده‌ اصلی «فراسیب»  از کجا آمد؟ به نظر می‌رسد که از App store تقلید کرده باشید،چه تمایزی با آن دارد؟

 اگر من خیلی راحت و رک بخواهم  بگویم، ما ایده را از سیبچه کپی کردیم. در اصل می‌خواستیم رقیب آنها بشویم ولی دقیقا یک ماه از کار ایده و برنامه‌نویسی ‌گذشته بود که متاسفانه سرویس سیبچه بسته شد. دقیقا انتخاب نام فراسیب حدود ۲ یا ۳ ماه طول کشید! شاید عجیب باشد ولی من در شروع کار استرس دو چیز را داشتم؛ اولی اسم و دومی‌ اکانت که خوشبختانه هر دو پس از گذشت ۲ یا ۳ ماه حل شدند.

  • چرا؟! چطور این مشکل اسم و اکانت حل شد؟

هر اسمی که فکر می‌کردم، یا وجود داشت یا به دل آدم نمی‌نشست،‌ که خوشبختانه کلمه فرا به ذهنم آمد و با چند بار تکرار چند چیز که با فرا شروع می‌شد مثل فرا اپ و... در نهایت پس از چند بار گفتن این کلمه فرا،‌ کلمه فراسیب خلق شد. مشکل اکانت نیز توسط یکی از آشنایان که خارج از ایران بود حل شد. باید بگویم فراسیب دوتا کار به صورت خلاصه انجام می دهد...

  •  آن دو کار چی هستند دقیقا؟

اول اینکه،به کاربران ایرانی iOS امکان نصب برنامه و بازی های ایرانی را می دهد.
دوم،به توسعه‌دهندگان iOS امکان این را می‌دهد که اپ‌هایشان را  بدون مشکل منتشر کنند و حتی از آنها درآمد کسب کنند.

  • با چه میزان سرمایه «فراسیب» را راه انداختید؟

اگر دقیق یادم باشد هم زمان با شروع فراسیب حدود ۳ میلیون تومان کنار گذاشته بودم تا چنین سرویسی راه اندازی کنم. هرچند کم بود ولی با صرفه جویی در خیلی از هزینه‌ها از جمله اینکه پایه و بنیان اصلی  کار را  خودمان  انجام دادیم مثلا در برنامه نویسی یا طراحی اپلیکیشن که خودمان دانش و توانایی طراحی آن را داشتیم و انجام شده است، توانستیم با همین سرمایه اندک کار را راه بیندازیم.

  •  از کجا آن را تامین کردید؟

من خودم توسعه‌دهنده سیبچه بودم و درآمد کسب می‌کردم و تقریبا با بخشی از درآمدم تصمیم گرفتم تا همچون چیزی راه اندازی کنم اما با مزایای دیگری...

  •  با چه مزایایی دقیقا؟ انتظار چه مزایایی را داشتید؟

اول اینکه تمرکز روی اپ‌های ایرانی بیشتر شود و از توسعه‌دهندگان حمایت‌های بیشتری شود و همینطور و آموزش برنامه‌نویسی آی‌او‌اس و بهبود بازار کار این حوزه.

  •  چرا فکر می‌کنید در کشور از اپلیکیشن به نوعی ایرانی شده App Store  استقبال می‌شود؟ در این مسیر چطور می‌توانید مخاطبان خود را جذب و یا اعتماد آنها را جلب کنید؟

استورهای iOS هیچ کجای دنیا وجود ندارند!جز ایران و چین، پس نمی‌شود چنین سرویسی غیر از کشور ایران و چند کشور دیگر که هیچ قانون کپی‌رایتی در آنها رعایت نمی‌شود را تاسیس کرد. طبیعتا بدون تبلیغات نمی‌شود هیچ چیزی را معرفی کرد و ما هم از کانال‌های اپلی با کاربران بالا شروع کردیم و تقریبا بازدهی خوبی داشته است.

  • چه برنامه‌هایی برای آینده «فراسیب»  اندیشیده اید؟

قصد راه‌اندازی آکادمی فراسیب را داریم تا برنامه‌نویسی iOS را گسترش بدهیم تا برنامه‌نویسان iOS افزایش یابند،چراکه الان واقعا تعدادشان کم است.

  • به نظر شما یک استارت‌آپ موفق چگونه استارت‌آپی است؟

به نظر من استارت آپ موفق این نیست که مثلا ۱۰ نفر روی آن کار کنند و کلی سرمایه داشته باشد. حتی اگر یک نفر هم باشید ولی به کارتان ایمان داشته باشید باز می‌توانید یک استارت‌آپ موفق راه‌اندازی کنید.

  •  چرا این را می گویید؟استارت‌آپ مگر یک پروژه تیم ورک نیست؟

کلمه استارت آپ فقط یک واژه جدید است. هرکسی بتواند کارآفرینی انجام دهد و کسب‌و‌کار جدیدی راه بیندازد که بشود از  طریق آن درآمد‌زایی کرد به نظرم یک استارت‌آپ راه‌اندازی کرده است، حتی اگر یک نفر باشد !

  •  حرف آخر؟!

استارت‌آپ‌های زیادی هستند که با ۱۰۰ هزار تومان شروع کردند‌! اگر ایده‌ای دارید مکث نکنید و از همین الان شروع به کار کنید‌ و سعی کنید بخشی از کار باشید. مثلا برنامه‌نویس استار‌ت‌آپ‌تان باشید تا احساس مسئولیت‌تان به استارت‌آپتان بیشتر شود.

  • مریم روحانی
 کارشناسان دانشگاه نیوکاسل انگلستان با مطالعه بر روی گروهی از داوطلبان دریافتند عده زیادی از افرادی که از وسایل ارتباطی الکترونیکی استفاده می‌کنند و ساعت‌ها بی حرکت و به حالت اشتباه پشت میز می‌نشینند دچار مشکل بدفرمی ستون فقرات شده اند و در سالهای آینده امکان دارد که مبتلا به انحراف شدید فقرات و حتی گوژپشتی شوند.

گوژپشتی به نوعی انحراف غیر عادی ستون فقرات به سمت خارج بدن گفته می‌شود که در اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود. برخی از افراد از بدو تولد و به صورت مادرزادی به این مشکل مبتلا هستند که به آن بیماری Scheuermann گفته می‌شود.

این بیماری بسیار نادر است و تنها در هشت دهم انسان‌ها وجود دارد و برای اصلاح فرم کمر به درمان‌های خاص و جراحی نیاز است.

نوع دیگر گوژشتی بیماری postural، است که معمولاً در زنان یائسه و سالمند دیده می‌شود که دچار انحراف شدید ستون فقرات و گوژپشتی می‌شوند.

در ابتلا به این بیماری مواردی، چون کمبود هورمون بعد از یائسگی، عادات نادرست در طول زندگی از جمله عدم تحرک و فعالیت، پوکی استخوان و بروز شکستگی‌های متعدد موثر است.

کارشناسان توصیه می‌کنند افراد برای حفظ سلامت و جلوگیری از تغییر شکل ستون فقرات که می‌تواند در سالمندی باعث ابتلای آن‌ها به کمر درد، مشکلات ریوی و قلبی عروقی شود نظارت دقیقی بر شیوه نشستن، راه رفتن، بلند کردن اجسام و کار با وسایل الکترونیکی داشته باشند.

نحوه درست نشستن روی صندلی هنگام استفاده از کامپیوتر بدین صورت است که باید زاویه مستقیم و ۱۸۰ درجه بین چشم فرد با صفحه نمایش کامپیوتر وجود داشته باشد و پا‌ها به صورت مستقیم از محل زانو خم شده و بر روی زمین قرار گیرد.

انجام ورزش استاندارد زیر نظر فرد کارشناس، مصرف خوراکی‌های سرشار از کلسیم، بهره‌گیری مناسب از نور خورشید، ماساژ، استراحت روی تخت خواب و تشک طبی، استفاده از کفش با پاشنه مناسب و پرهیز از خم کردن گردن هنگام کار با تبلت و تلفن همراه همگی در حفظ سلامت ستون فقرات فرد موثر است.
  • مریم روحانی
با وجود محدود بودن تعداد میوه‌ها در فصل بهار، اما یکی از پرخاصیت‌ترین میوه‌ها از اواسط بهار برای استفاده آماده است.

میوه ملون که از خانواده میوه‌های جالیزی از جمله طالبی، خربزه و گرمک است از جمله میوه‌های بسیار پرخاصیت است و می‌تواند برای زنان باردار مانند نوعی مکمل تقویتی عمل کرده سبب رفع مشکلات جسمانی در آن‌ها شود.

این میوه حاوی مقادیربالایی از ویتامین C ،A، کاروتنوئیدها، بیوفلاونوئید، مواد معدنی مختلف چون پتاسیم، کلسیم و آهن است.

ملون همچنین حاوی سطوح قابل توجهی از فیبر در ترکیب خود از جمله پکتین است که برای سلامت بدن بسیار مفید است.

خوردن این میوه می‌تواند نیاز مادر به مصرف انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی را تا حد بالایی برطرف کند.

میوه ملون بدون چربی، کلسترولو کم کالری است و مصرف آن باعث افزایش وزن و بالا رفتن چربی خون مادر نمی‌شود.

از جمله دیگر خواص منحصربفرد میوه ملون می‌توان جلو گیری از افزایش وزن غیر ضروری و مضر وزن مادر در دوران بارداری، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از ابتلا به انواع خاصی از سرطان، بهبود قدرت بینایی، بهبود فرایند گوارش و روان سازی مزاج و برطرف کردن مشکل شایع یبوست در دوران بارداری، حفاظت از سلامت قلب و محافظت در برابربالا رفتن قند خون بارداری را نام برد.

بسیاری از مادران در دوران بارداری با مشکلاتی، چون مگس پران در چشم به خاطر بالا رفتن فشار داخل چشم، قند، فشارخون بارداری و مسمومیت حاملگی می‌شوند که مصرف ملون تحت نظارت و با تجویز پزشک متخصص می‌تواند تا حد زیادی خطر ابتلا به این بیماری‌ها را کاهش دهد.

وجود سطح بالایی از ویتامین C در ساختار میوه ملون باعث می‌شود تا از تشکیل رادیکال‌های آزاد در بدن مادر باردار جلوگیری شود و به این ترتیب از بروز سرطان‌های ریه، دهان، روده بزرگ و سرطان سینه جلوگیری شود.

تحقیقات نشان داده است به دلیل تغییرات هورمونی و برخی فاکتورهای دیگر بسیاری از مادران در دوران بارداری مبتلا به سرطان می‌شوند و حتی نوزاد مبتلا به سرطان به دنیا می‌آورند به همین دلیل تغذیه با مواد مفید برای سلامت بدن مادر و جنین از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین پکتین موجود درملون می‌تواند ازبالا رفتن قند خون و انتشار گلوکز به سلول‌های مختلف بدن مادر باردار جلوگیری کند وبه این ترتیب سلامت مادر را حفظ کند.

این میوه به دلیل طعم و مزه خاص خود می‌تواند برای درمان بی اشتهایی مادران باردار و یا کمک به دریافت آب مورد نیاز بدن پس از بروز حالت تهوع شایع در دوران بارداری نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کارشناسان با این وجود به مادران باردار توصیه می‌کنند که از مصرف میوه نشسته خودداری کنند، همچنین از خوردن میوه هایی که پوست آن‌ها آسیب دیده یا به مدت زیاد در مجاورت نور خورشید بوده اند خودداری کنند تا مبتلا به مسمویت غذایی نشوند.
  • مریم روحانی
گلسنگ‌ها دارای انواع گوناگون هستند و یکی از منابع طبیعی مفید برای تغذیه حیوانات، حفظ اکوسیستم طبیعت و جذب مواد سمی به شمار می‌آیند.

از قدیم این گیاه به عنوان یکی از داروهای طب سنتی در بسیاری از کشور‌ها به ویژه چین مشهور بوده و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها به کار رفته است.


گل سنگ در کشورهای مختلف با نام‌های متفاوتی شناخته می‌شود و به طور کلی دارای خواص زیر است:
بهبود آکنه، جوش و کاهش التهاب پوستی، دارای اثر ضدعفونی کنندگی موضعی برای درمان سریع زخم‌های پوستی، کنترل خونریزی‌های شدید، برطرف کننده و تسکین دهنده التهاب دهان و گلو درد، بهبود برونشیت، کمک به درمان و نابودی تومورهای سرطان تیروئید، کشتن و نابود کردن ویروس بیماری سل، نابودی باکتری‌های استرپتوکوکی که بویژه در ایجاد التهاب در بدن و ایجاد جوش و آبسه موثر هستند و در نهایت دارای خواص ضددرد، ضدالتهابی و ضدسرطانی است.

برخی از گونه‌های گل سنگ حتی در محصولات آرایشی بهداشتی مانند دئودورانت ها و کفی کفش‌های ورزشی برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع نیز استفاده می‌شوند.

کارشناسان در نظر دارند در آینده از این گیاه ارزشمند برای تولید آنتی بیوتیک ها، کرم‌های ضدآفتاب، محصولات آرایشی و حتی به عنوان یک ماده برای دفع اشعه‌های مضر استفاده کنند.

گلسنگ در مناطق مرطوب و بارانی مانند شمال غربی اقیانوس آرام رشد می‌کند و برخی از انواع آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. 

خواص آنتی بیوتیکی گلسنگ باعث می‌شود تا از آن برای التیام عفونت‌های تنفسی از جمله عفونت سینوس ها، ذات الریه و گلو درد استفاده شود.

همچنین این گیاه برای درمان سرماخوردگی، درمان عفونت‌های مجاری ادراری، کلیه و عفونت مثانه مفید است. این گیاه حتی در درمان بیماری‌های مقاربتی در زنان نیز می‌تواند مورد استفاده قراربگیرد و باعث کنترل علائم شود.
  • مریم روحانی
پژوهشگران در جدیدترین مطالعات خود دریافتند دویدن بیش از هر ورزش و تحرک دیگری می‌تواند عمر شما را افزایش دهد و حتی با دویدن می‌توان تا سه سال به عمر خود اضافه کرد.

این مطالعه در دانشگاه دولتی ایووا، با بررسی دوباره داده های انستیتوی کوپر و برخی از آخرین مطالعات در ارتباط بین ورزش و طول عمر، در تگزاس انجام شده است. 

 بررسی ها نشان می دهند، دویدن بدون اینکه سرعت و مسافت دویدن شما اهمیت داشته باشد، احتمال مرگ زودهنگام را در شما تا 40 درصد کاهش می‌دهد و این نرخ کاهش خطر مرگ زودهنگام حتی از میزان روی هم رفته‌ی رژیم غذایی و ترک سیگار هم بیشتر است.

این تحقیق همچنین نشان داد که ورزش‌های هوازی، یکی از بهترین شاخص‌های شناخته شده در سلامت بلند مدت انسان هستند.ارتقای امید به زندگی به طور کلی با چهار ساعت دویدن در هفته، تثبیت می‌شود.
  • مریم روحانی
کدو سبز یکی از انواع سبزیجات با رنگ های سبز و زرد است که خواص بیشماری دارد و به صورت‌های خام و پخته قابل مصرف است. 

ارزش غذایی کدو سبز
کدو سبز از نظر تغذیه‌ای دارای ارزش زیادی است و به عنوان یک منبع خوب منگنز، ویتامین C، ویتامین A به دلیل داشتن سطوح بالای کاروتنوئید‌ها مانند بتاکاروتن منیزیم، پتاسیم، مس، فیبر، فولات، فسفر و ریبوفلاوین شناخته می‌شود.

کدو سبز همچنین یکی از بهترین منابع غذایی منگنز نیز است.

این گیاه مقدار قابل توجهی از ویتامین B1 و B6 مورد نیاز بدن را نیز تأمین می‌کند.

از دیگر مواد مغذی موجود در کدو سبز می‌توان به پروتئین، روی، کلسیم، آهن، نیاسین، تریپتوفان و ویتامین K اشاره کرد.

کدو سبز طبع سرد و خنک دارد که به دلیل دارا بودن آلفا و بتاکاروتن در کاهش خطر سرطان پروستات مردان بالای ۶۰ سال موثر است. تحقیقات اخیر نشان داده که عصاره کدو سبز به دلیل دارا بودن ترکیباتی به نام "فیتونوترینت" به کنترل علایم بزرگی خوش‌خیم پروستات کمک می‌کند. بزرگی خوش خیم پروستات منجر به بروز مشکلاتی در عملکرد دستگاه ادراری و تولیدمثل می‌شود.

کدو سبز حاوی عناصر ضد سرطانی است و از سرطان کولون (روده بزرگ) پیشگیری می‌کند، آب کدو سبز از نظر توانایی مقابله با جهش‌های سلولی همانند سبزیجاتی از قبیل: تره فرنگی، تربچه و کدوتنبل است.

فواید کدو سبز
درمان کلسترول و فشار خون بالا

پیشگیری از افزایش قند و چربی خون

درمان کننده آسم

تضمین کننده سلامت چشم

کاهش علایم دردناک آرتریت روماتوئید

ضد پیری و تقویت کننده حافظه

فواید مصرف کدو سبز در کاهش وزن

خونساز برای گرم مزاجان

کدو سبز، سرشار از فیبر

کدو یبوست و سوء هاضمه را رفع و رگهای بدن را تمیز می‌کند.

برای یرقان بسیار مفید است و تب را پایین می‌آورد.

کدو ادرار آور بوده و مصرف آن برای رفع اختلالات کلیه و مثانه بسیار مفید است.

گوشت کدو زود هضم بوده و چنانچه با گوشت و حبوبات پخته شود، به هضم آن‌ها نیز کمک کرده و سبب پخته شدن سریع آن‌ها نیز می‌شود.


بهترین روش مصرف کدو سبز

بهترین روش مصرف کدو سبز به صورت خام و بخارپز شده است که اگر طعم آن را دوست ندارید می‌توانید آن را با آب هویج مخلوط کرده و میل کنید.

کدو را باید به صورت شسته نشده در کیسه پلاستیکی در یخچال نگهداری کرد، در این صورت تا هفت روز می‌توان آن را نگهداری کرد.

مضرات کدو سبز

گوشت کدو زودهضم است، ولی مصرف آن برای اشخاصی که طبع سرد داشته یا در مناطق سرد زندگی می‌کنند، سبب ایجاد نفخ، سنگینی و درد معده می‌شود و این افراد باید کدو را همراه با ادویه‌های گرم مانند خردل، سیر، فلفل و نعناع میل نمایند
  • مریم روحانی
قیمت مسکن جهت خرید در محدوده بزرگراه محلاتی به شرح زیر است:














نوع ملک

آدرس

نوع معامله

قیمت واحد

قیمت کل

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خ ارجمندی راد

خرید

2,900,000

195,000,000

آپارتمان

اتوبان شهید محلاتی نرسیده به امام علی خ تکیه اکبرآبادی جنوبی

خرید

2,800,000

134,400,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی ورزشگاه آیت اله سعیدی

خرید

3,200,000

208,000,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خ میرهاشمی

خرید

2,600,000

143,000,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خ غیاثی

خرید

3,900,000

390,000,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خ غیاثی

خرید

3,130,000

160,000,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خیابان کیانی

خرید

2,200,000

224,400,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خ گیلکی جنوبی(مینا)

خرید

3,350,000

160,000,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خ آل آقا روبروی پارک آبان

خرید

2,638,000

95,000,000

کلنگی

خ 17 شهریور شمالی بالاتر از غیاثی

خرید

6,000,000

1,140,000,000

آپارتمان

اتوبان محلاتی خ شهمیرزادی

خرید

2,447,000

93,000,000

کلنگی

بزرگراه محلاتی خ ارجمندی راد

خرید

4,000,000

480,000,000

آپارتمان

اتوبان شهید محلاتی خ ارجمندی راد

خرید

3,530,000

240,000,000

مستغلات

بزرگراه محلاتی انتهای میثم خ حسینی

خرید

4,000,000

360,000,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خ بهزادی بخش

خرید

3,600,000

439,200,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خ میرهاشمی

خرید

2,330,000

240,000,000

مستغلات

بزرگراه محلاتی چهارراه عارف جنوبی

خرید

4,500,000

729,000,000

آپارتمان

بزرگراه محلاتی خ مشهدی رحیم

خرید

2,300,000

150,000,000

آپارتمان

اتوبان محلاتی چهارراه میثم خ کیانی انتهایی خ شریعت

خرید

3,500,000

210,000,000

آپارتمان

بزرگراه شهیدمحلاتی خ رحمتی خ یعقوبی

خرید

3,160,000

133,000,000

  • مریم روحانی
قیمت ملک جهت خرید در محدوده خیابان 17 شهریور و میدان خراسان به شرح زیر است:
 
 
 
 

نوع ملک

آدرس

نوع معامله

قیمت کل

آپارتمان

میدان شهدا انتهای خ 17شهریورشمالی خ سعیدی(غیاثی)

خرید

90,000,000

آپارتمان

میدان خراسان 17شهریور جنوبی خ منصور

خرید

112,800,000

آپارتمان

میدان خراسان 17شهریورجنوبی پائین تر از تیردوقلو

خرید

170,000,000

کلنگی

میدان خراسان خ 17شهریورشمالی

خرید

140,000,000

مغازه

خ 17 شهریور چهارراه دروازه دولاب خ ابن سینا

خرید

510,000,000

آپارتمان

انتهای خ 17شهریورشمالی خ عجب گل

خرید

115,000,000

آپارتمان

میدان خراسان خ 17شهریور جنوبی

خرید

171,500,000

مستغلات

خ 17شهریورشمالی نرسیده به میدان خراسان خ شهید عجب گل

خرید

372,000,000

آپارتمان

میدان خراسان خ 17شهریور جنوبی خ مظاهری

خرید

147,000,000

آپارتمان

میدان خراسان 17شهریورجنوبی خ ارج

خرید

115,050,000

آپارتمان

میدان خراسان 17شهریور جنوبی خ منصورشرقی

خرید

90,000,000

زمین

هفده شهریور تقاطع محلاتی

خرید

2,436,000,000

مستغلات

میدان خراسان خ 17شهریورجنوبی

خرید

2,000,000,000

آپارتمان

17شهریور جنوبی خ قنبری

خرید

175,000,000

آپارتمان

17شهریور جنوبی خ قنبری

خرید

200,000,000

کلنگی

17شهریورشمالی پایینتراز پل آهنگ نرسیده به میدان خراسان

خرید

742,500,000

آپارتمان

خ 17شهریور دردار بن بست کمیل

خرید

125,000,000

آپارتمان

17شهریورجنوبی شوش شرقی

خرید

144,000,000

کلنگی

میدان خراسان خ 17شهریور جنوبی خ قاسم مهاجر

خرید

240,000,000

آپارتمان

انتهای 17شهریور شمالی بلوار قیام

خرید

210,000,000

  • مریم روحانی
شرکت سافت سیستم جهت تکمیل نیروی انسانی خود، ازعلاقه‌مندان واجد شرایط در کرج دعوت به همکاری می‌نماید

برای ارسال رزومه و تکمیل فرم استخدام به لینک زیر مراجعه نمایید.

وبسایت: www.teamyar.com









عنوان شغلی

جنسیت

مدرک تحصیلی

تعداد

تجارب و مهارت های لازم

محل خدمت

سرپرست پروژه تولید نرم افزار

آقا/خانم

کارشناس ارشد/دکتری مدیریت فناوری اطلاعات

۱نفر

·         مدیریت و برنامه ریزی پروژهای نرم افزاری

·         مسلط به اصول PMBOK

·         تجربه کار با نرم افزارهای مدیریت پروژهMSProjetc یا Primavera

·         مسلط به متدولوژی های چابک توسعه نرم افزار scrum, XP, kanban

·         مسلط به انواع سیستم های اطلاعاتی

·         مسلط به مفاهیم BI

·         حداقل سه سال تجربه کاری مرتبط

کرج

کارشناس فروش

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد در یکی از رشته های کامپیوتر، نرم افزار، فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی، MBA

۱۰نفر

·         تسلط به مهارتها و فنون فروش ، فن بیان ، مذاکره وارتباط با مشتری

·         آشنائی به مدیریت جلسات فروش و مذاکره

·         حداقل۲ سال سابقه کار فروش نرم افزار

کرج

مدیر سرمایه انسانی

آقا/خانم

کارشناس ارشد/دکتری منابع انسانی

۱نفر

·         مسلط به تجزیه و تحلیل شغل و روش های جذب و استخدام

·         مسلط به روش های ارزیابی عملکرد و افزایش بهره وری

·         مسلط به سبک های یادگیری، آموزش و انگیزشی کارکنان

·         ​مسلط به روش های توانمند سازی کارکنان

·         مسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی

·         ​حداقل ۵ سال تجریه کار

کرج

برنامه نویس ارشد C++

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار،فناوری اطلاعات

۶نفر

·         مسلط به برنامه نویسی وب

·         مسلط به برنامه نویسی++C

·         اشنا با javascript، HTML،CSS

·         مسلط به پایگاه داده و انواع الگوریتم ها

·         مسلط به برنامه نویسی دیتابیس

·         مسلط به multi threading

·         حداقل دوسال تجربه کاری مرتبط

کرج

برنامه نویسC++

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار،فناوری اطلاعات

۴نفر

·         آشنا به زبان برنامه نویسی ++C

·         آشنا به Javascript و CSS

·         توانایی کار با دیتابیس

·         حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط

کرج

برنامه نویس موبایل

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار،فناوری اطلاعات

۳نفر

·         مسلط به برنامه نویسی تحت اندروید و IOS

·         مسلط به مفاهیم وب سرویس

·         تجربه کار با سرویس های مبتنی بر وب

·         آشنایی با طراحی رابط کاربری در برنامه هایAndroidو iOS

·         آشنایی با مفاهیمUser Experience

·         حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط

کرج

کارشناس پایگاه داده

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار،فناوری اطلاعات

۳ نفر

·         کارشناسی/ کارشناسی ارشد در یکی از رشته های نرم افزار، فناوری اطلاعات

·         ​ مسلط به sql، mysql، oracel، firebird

·         ​ مسلط به طراحی و نرمال سازی دیتابیس های رابطه ای

·         ​ توانایی بهینه سازی در سطح دیتابیس و کوئری

·         ​ حداقل ۲ سال سابقه کار

کرج

کارشناس شبکه

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار،فناوری اطلاعات

۲ نفر

مسلط به:

·         Mikroitk

·         Cisco CCNA

·         VMware ESXi

·         HP Servers

·         Microsoft MCSE 2012

·         VOIP

·         Help Desk

·         حداقل ۳ سال سابقه کارمرتبط

کرج

کارشناس پشتیبانی

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد در یکی ازرشته های نرم افزار

۵نفر

·         آشنایی با نرم افزارهای اتوماسیون اداری –مالی

·         ​ روابط عمومی بالا فن بیان قوی

·         افرادی که در مباحث مالی و پرسنلی تسلط دارند، در اولویت می باشند

·         حداقل ۲ سال سابقه کار در حوزه پشتیبانی نرم افزار

کرج

کارشناس استقرار

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد در یکی از رشته های نرم افزار

۵نفر

·         تسلط به پیاده سازی سیستمهای یکپارچه مالی و حسابداری و سازمانی

·         تسلط به سیستم انبار و اموال

·         تسلط به حقوق و دستمزد

·         تجربه پیاده سازی سیستمهای اطلاعاتی

·         آشنا به فرآیندهای سازمانی

·         حداقل ۳ سال سابقه کار استقرار نرم افزار یا خدمات مشابه​

کرج

کارشناس فنی

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار،فناوری اطلاعات

۲ نفر

·         ​ توانایی تدوین محتوای فنی نرم افزار

·         ​ بررسی و تحلیل نیازمندی های محصول طبق درخواست مشتریان و هماهنگی با تیم تولید

·         ​ تست ماژول های کاربردی و تطبیق کارکرد ماژول ها با نیازهای مشتریان

·         ​ آشنایی با انواع سیستم های اطلاعاتی

·         ​ آشنایی کامل با Microsoft O ffice

·         تسلط بر اصول نگارش و قواعد زبان فارسی

·         حداقل دوسال تجربه کاری مرتبط

کرج

برنامه نویس وب

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار،فناوری اطلاعات

۴ نفر

·         مسلط به php, Javascript, Html, CSS, XML, Ajax

·         آشنایی با jQuery، Bootstrap

·         قابلیت کار گروهی ،داشتن روحیه همکاری

·         حداقل دوسال تجربه کاری مرتبط

کرج

طراح وب

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد گرافیک/

مهندسی کامپیوتر

۲ نفر

·         مسلط به فتوشاپ و کرل

·         مسلط به طراحی تحت وب

·         آشنا به متریان دیزاین

·         ۳ سال سابقه مرتبط در زمینه طراحی وب

·         ارسال نمونه کار در رزومه ضروری است

کرج

گرافیست

خانم

کارشناس/کارشناس ارشد گرافیک(ارتباط تصویری)

۳نفر

·         مسلط به نرم افزارهای گرافیکی

·         تجربه کار در طراحی گرافیکی سایت ها

·         خلاق و ایده پرداز

·         حداقل دو سال تجربه کار مرتبط

·         ارسال نمونه کار در روزمه ضرورری می باشد

کرج

کارشناس حقوقی

آقا/خانم

کارشناس/کارشناس ارشد حقوق

۱نفر

·         مسلط به قوانین و امور حقوقی و قراردادها

·         مسلط به فنون مذاکره

·         مسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی

·         حداقل دو سال سابقه کار

کرج


  • مریم روحانی

نامه استخدامی اولین گام برای تصاحب شغل می باشد. به یاد داشته باشید که کارفرمایان روزانه هزاران نامه استخدامی و رزومه دریافت میکنند. هدف شما باید پیشی گرفتن از بقیه باشد. یک نامه استخدامی خوب می تواند شما را بهترین فرد برای شغل مورد نظر جلوه دهد. 
در زیر توصیه هایی جهت نوشتن یک نامه استخدامی موفق آمده است:
1 - نامه خود را قبل از فرستادن غلط گیری و اصلاح نمایید. 
اگر بخواهید که به طور حرفه ای نامه را بنگارید، حتماً باید نامه شما خالی از اشتباهاتی نظیر اشتباهات چاپی، املائی و دستوری باشد. بیشتر نامه های از این دست به دلیل چنین اشتباهاتی تاثیر داده نمی شوند. 
2 - نامه خود را به نام فردی که شما را استخدام می کند مثلا به مدیریت استخدام و یا قسمت استخدام ارسال کنید. 
با شرکت فوق تماس بگیرید و نام فردی که در قسمت استخدام مسئول این گونه امور است را گرفته و نامه خود را به نام ایشان ارسال نمایید. این کار ابتکاری است که تاثیر مثبتی را بر روی خواننده نامه استخدامی شما می گذارد. 
3 - نامه خود را به نام شخص بفرستید، نه به نام شرکت. 
در صورت امکان از اسم و سمت شخص فوق استفاده کنید. تذکیر یا تانیث ایشان را در صورت عدم آگاهی حدس نزدید. هدف شما این است که نامه را برای فردی ارسال کنید که قصد دارد شما را استخدام کند و شما نیز قصد همکاری در آینده را با ایشان دارید
4 - با کلمات دلخواه خود بنویسید
نامه استخدامی شما مانند رزومه باید کاملاً نشان دهنده و بازتاب اندیشه و تفکر شما نسبت به شغل جدید باشد. کارفرمایان دنبال اطلاعات علمی و همچنین شوق و ذوق کاری شما هستند
5 -کتابهای مرجع را برای برطرف کردن و احیاناً کمک در نکات دستوری و املائی بکارگیری.   اگر اشتباهات املائی و یا دستوری داشته باشید، واقعاً نکوهش آور خواهد بود. هرگز در استفاده از کتابهای مرجع و لغت تردید نکنید و حتی از کتابهای گوناگون که در دستور، لغت و ادا کردن کلمات کمک می کنند بهره بگیرید. 
6 - در نامه خود نشان دهید که اطلاعاتی از سازمان یا شرکت مربوطه دارید. 
به این ترتیب می توانید نشان دهید که درباره ایشان تحقیق کرده اید و همینطور بدون اطلاع شماره تلفن شرکت فوق را نگرفته اید. شما می دانید که در شرکت مزبور چه کسانی هستند و چه میکنند و به همین دلایل انتخابشان می کنید
7 - از عبارات و جملاتی استفاده کنید که برای کارفرما قابل شناخت و معنی دار باشد
نامه خود را تا جایی که ممکن است مرتب و معنی دار جلوه دهید. سعی کنید آن را طبقه بندی شده عرضه کنید. وارد کلمات و اطلاعات تخصصی و حرفه ای خود که به شغل مورد نظر مربوط نیستند، نشوید
  8 - مطئمن شوید که آدرس و شماره تلفن تماس خود را در نامه قید کرده اید
حتماً باید آدرسی که جواب نامه شما می بایست به آن بازگردد را ذکر کنید. که این آدرس می تواند شامل کد پستی، شهر، تلفن و آدرس محل سکونت باشد
 9 - حالت رسمی و اداری به نامه بدهید تا خود را حرفه ای جلوه دهید
در این صورت نامه شما برای طرح مصاحبه نزدیک شده در واقع ارزش نامه هنگامی آشکار می شود که برای مصاحبه دعوت شوید
10 - “من“ را کم ارزش جلوه دهید و به “شما“ اهیمت بدهید
سعی کنید عباراتی مانند “من انتظار دارم“ را به “شما می خواهید“ تبدیل کنید. در واقع عبارت “ شما می خواهید“ مربوط به خواسته های کارفرما می باشد و باید مشخص شود که شما چه کاری می توانید برای شرکت کارفرما انجام دهید. در واقع هر چه بیشتر به خواسته های کارفرما بها دهید، میل انجام مصاحبه با شما افزایش می یابد
 11 -  مطالب را با اطمینان بیان کنید اما خود نمایی نکنید
تمامی ملزومات انجام کار را شرح دهید. سعی کنید مسیری برای ارتباط مناسب بین توانایی ها و قابلیتهای خود و نیازهای کارفرما پیدا کنید. تاکید کنید که می توانید خود را با شرایط کاری وفق دهید، چرا که این امر برای کارفرمایان بسیار مهم است
 12 - مطئمن شوید که کارفرما نامه شما را با بینش منحصر به فرد مربوط به شما می خواند
موضوع اصلی تمامی موارد قابل ذکر در نامه را تجربه، توانایی، قدرت, هنر و نیروی کاری خود قرار دهید و نیز شرح دهید که چگونه این موارد در خدمت شرکت قرار می گیرد و در این هنگام سعی کنید از کلمات و جملاتی استفاده کنید که به گرمی حالات شما را بیان کند. 
 13 - نامه خود را به گونه ای طرح کنید که نشان دهد شما شایسته همکاری با ایشان هستید. 
توضیح دهید که شما که هستید و چه کاری را می خواهید برای کارفرما انجام دهید. بیان کردن این حالات در لغت زیاد مشکل نیست و نیز نشان دهید که شما خود نیز درخواست همکاری دارید. 
 14 - ساختار نامه خود را به گونه ای تنظیم کنید که بیان کننده هدف ویژه شما باشد. 
هدف اصلی نامه استخدامی خود را در پاراگراف ابتدایی شرح دهید، تصمیم بگیرید که بر روی این موضوع زیاد بحث کنید و مطمئن باشید که در عین حال این کار شما انگیزه کارفرما را برای به جریان انداختن کار شما بیشتر تقویت می کند. 
 15 - برای درجات علمی و مدارج تحصیلی خود در نامه اهمیت قائل شوید. 
مدارج علمی خود را به نحوی مشخص تر نمایید. مثلا نوع قلم آنها را عوض کنید و یا زیر آنها خطی بکشید. حتی می توانید آنها را درلیستی ارائه نمایید. فقط در تمامی این حالات سعی کنید خوانایی آنها از بین نرود. این کار حتی وقتی کارفرما نامه شما را سطحی هم می نگرد، می تواند بقدر کافی مؤثر باشد. 
 16 - نامه استخدامی را مختصر و مفید و خلاصه ارائه کنید. 
نامه را ساده و تمیز ارائه نمایید و نه در هم ریخته. در هر پاراگراف از هفت خط بیشتر ننویسید حتی سعی کنید در هر پاراگراف از پنج خط یا کمتر بهره ببریید. طول جملات را تنوع ببخشید، هیچ یک از جملات خود را طولانی عرضه نکنید اما آنها را کوتاه هم قطع نکنید. یک صفحه، برای یک نامه استخدامی کاملا ً کافیست. 
 17 - توانایی های خود را با دلیل اثبات کنید. 
برای هر شغل و سمتی دو نوع توانایی لازم است. 1 - مهارت فنی که در واقع مهترین ارزش نیز می باشد. 2 –تجربه کاری که برای کارفرمایان بسیار مهم است. داشتن اولین نوع مهارت به تنهایی کافی نیست ولی همراه شدن آن با مهارت نوع دوم کاملا موفقیت آمیز است. 
 18 - فقط نامه اصلی را بفرستید
هرگز کپی نامه اصلی را به تنهایی یا همراه آن نفرستید. سعی کنید از چاپگرهای سوزنی استفاده ننمایید. ارسال نامه دست نویس نیز کار درستی نمی باشد. 
 19 - کپی رزومه خود را نیز به نامه استخدامی پیوست نمایید. 
  به خاطر داشته باشید که هدف شما از نامه استخدامی این است که رزومه خود را به دست کارفرما برسانید و شرایط مصاحبه را فراهم نمایید. 
20 - عکس خود را به نامه خود الصاق نکنید.             
 به جز مواردی که نامه استخدامی برای شغلهایی مانند بازیگری و شغلهایی که با چهره سر و کار دارند، نوشته می شود، اختصاص دادن فضایی به عکس در نامه استخدامی کاری بیهوده است. برای کارفرمایان صرفا دانستن قابلیتها و توانهایی های شما در ارتباط با شغل مربوطه مهم است. 
 21 -نامه خود را با درخواست مصاحبه تمام کنید. 
اصلی ترین هدف از نگارش نامه استخدامی همانا رسیدن به مرحله مصاحبه است. بنابر این در خواست مصاحبه در انتهای نامه را فراموش نکنید. 

  • مریم روحانی