زنده باد زندگی

زنده باد

زنده باد زندگی

زنده باد

طبقه بندی موضوعی

آرایش مناسب برای مراسم عروسی

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ب.ظ

مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که مراسم عروسی درباره عروس خانم است و نه شما! اگر چه که شما می خواهید با داشتن آرایشی غلیظ چشم و لب، تک باشید به خاطر داشته باشید که شما عروس خانم نیستید! زیبایی در سادگی نهفته است و به عنوان مهمان عروسی بهتر است آرایشی نرم، ساده داشته باشید. برای اینکه خود را آرایش کنید بدون اینکه در انجام آن زیاده روی کنید بهتر است چند پیشنهاد آرایشی در ادامه متن را دنبال کنید.


با توجه به سه قسمت اصلی صورت یعنی پوست، چشمان و لب ها می توانید آرایشی ساده، مناسب و زیبا داشته باشید. ابتدایی ترین و مهمترین چیزی که باید به آن دقت کنید پوست شما است. 

کرم های بی بی برای مراسم عروسی یکی از گزینه های عالی برای استفاده بر روی پوست شما است. 

این کرم ها نرمی و زیبایی خاصی به پوست شما می بخشد. بعد از آماده سازی پوست صورت خود، مکمل در خور و مناسب آن آرایش چشمان شماست. می توانید بعد از مرتب سازی ابروی خود، یک سایه روشن براق بین مژه ها و ابرو خود بزنید بعد از آن می توانید از رنگ نرم خاکستری استفاده کنید. فقط دقت کنید که در استفاده از آن زیاده روی نکنید تا نمای چشم شما بی حالت نشود بعد از اعمال این آرایشها میتوانید در نهایت دو لایه ریمل بر روی مژه های خود بزنید.

 بعد از آماده سازی پوست صورت خود و آرایش چشمانتان نوبت به لب ها می رسد. از رژ لب قرمز استفاده کنید و آرایش خود را با استفاده از خط لب و براق کننده که با رنگ رژ لب شما همخوانی داشته باشد تکمیل کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی