زنده باد زندگی

زنده باد

زنده باد زندگی

زنده باد

طبقه بندی موضوعی

شاه کلید قانون جذب مخاطب را دارید؟

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ب.ظ
فرید منادی روانشناس در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اهمیت رعایت نکاتی اخلاقی برای جذب اطرافیان اظهار کرد: همه افراد خواهان افزایش جذابیت شخصیت خود در میان اطرافیان و دوستان  هستند که با رعایت نکاتی مانند  شاد بودن و خوش برخوردی با اطرافیان می توان به قانون جذب دست یافت.

وی در ادامه گفت: از جمله عوامل جذابیت در میان اطرافیان، رضایت از داشته های خود، کمک به دوستان در هنگام نیاز، عشق ورزیدن به دوستان و اعضای خانواده و همچنین توجه به فرد مقابل در هنگام صحبت کردن با او است که باعث ایجاد اعتماد طرف مقابل به شما می شود.

منادی تصریح کرد: صداقت، آراستگی ظاهری،پرهیز از دروغ، بدگویی و غیبت، در مورد دوستان از دیگر کلیدهای دست یابی به قانون جذب است.

این روانشناس خاطر نشان کرد: اعتماد به نفس و مثبت اندیشی می تواند نقش قابل توجهی در جذابیت شما در میان دوستان تان داشته باشد زیرا این رفتار موجب دلگرمی و در نتیجه ایجاد انگیزه و امید در میان اطرافیان می شود.

وی با بیان اینکه خوش برخوردی و داشتن اعتماد به نفس بالا موجب می شود که در اولین برخورد تأثیر مثبتی بر شخص مقابل بگذارد، تأکید کرد: شوخ طبعی تاثیر مثبتی در افزایش انرژی مخاطب دارد، که البته در این کار نباید زیاده روی کرد و یا از جوک های زشت و زننده استفاده شود چرا که تاثیر معکوس بر فرد دارد.

منادی گفت: اگر مخاطب شما در زمینه خاصی سابقه درخشانی داردبا اشاره به این موفقیت او را تحسین کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی